Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Multifunctioneel

Mijn quiltzolder doet tegenwoordig ook dienst als  sportkamer. Vandaag ben ik dus extra blij met zo'n multifunctionele zolderkamer want dit is mijn uitzicht vandaag:


heel veel regen en dan ben ik blij dat ik me binnen sportief kan uitleven. Dan lekker douchen en dan......


 hartjes maken!!! Dit zijn mijn hartjes tot nu toe, ik ben halverwege januari 'ingestapt'. Ik loop weliswaar nog een beetje achter maar het is zo leuk om te doen dat de achterstand gauw weggewerkt zal zijn!! Het is de bedoeling de hartjes in regenboogkleuren te maken. Als er 365 hartjes zijn meet de quilt bijna 2x2 meter, ik moet nog wel even nadenken of ik dat niet te groot vind, dus hoe het precies gaat worden weet ik nog niet maar voorlopig ga ik hartjes  maken

8 opmerkingen:

  1. Nee die ken ik niet, ga een kijkje nemen..
    Bij mij staat er ook een crosser in de hobbykamer, alleen functioneert hij op het moment als kapstok :-(( Hier schijnt heerlijk het zonnetje, dus straks lekker een blok om te wandelen..
    Je hartjes worden leuk, en inderdaad een leuk werkje dus die heb je snel in gehaald!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terwijl jij dan aan het fietsen bent, kan je lekker naar je handwerk kijken en er over denken hoe je verder gaat. Tenminste, dat stel ik me zo voor. Kijk maar niet naar buiten vandaag, brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed plan om je gevecht tegen de kilo's door te zetten in eigen huis als het buiten van dat nare weer is.
    Ik vind het plan met je regenboogindeling erg mooi worden, succes met de inhaalslag, ik denk dat je in no-time bij bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom net terug van een wandeling met de honden.....alledrie doornat.
    Ik ben ook gezwicht voor de hartjes, erg leuk werk inderdaad.
    Jouw regenboog patroon ziet er nu al leuk uit.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die hartjes zo. Mijn sportiviteit gaat niet verder dan iedere dag een flinke wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk hoor, die hartjes, maar na de huisjes stop ik even met elkedagwatmoeten....;)
    jammer dat je de night before hebt weggestopt, is zo leuk om te doen!! Droom er maar van als je op de crosstrainer staat!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi ontwerp voor de hartjesquilt. Ik ben er misschien wat te random ingedoken en ik heb geen idee waar ik uit zal komen. Ik streef naar allemaal verschillende hartjes op een witte ondergrond, die ik meteen in januari gebeden heb. Het wordt wel heel groot, mooi voor op een tweepersoonsbed.

    BeantwoordenVerwijderen