Pagina's

zondag 6 januari 2013

De eerste affo in 2013

Het is een feit de Crystal Star hangt aan de muur. Gestimuleerd door een heel lief berichtje van een lieve collega!! Zij stuurde mij namens de bewoners een sms met de vraag of ik nog iets had voor de nu wel heel kaal lijkende muur nu de kerstquilt was opgeruimd. En tja  kouwe karel had er vorig jaar ook al gehangen en de crystal star was bijna af!!


En zo kwam het dat na een tweetal intensieve uurtjes de Crystal Star klaar was om op reis te gaan. En nu hangt ze mooi te wezen aan de muur en wordt alom bewonderd door bezoek, collega's en vooral door bewoners. Kijk dat geeft een goed gevoel en een 'schitterende' start van 2013!!


12 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend geworden. Mooie kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt mooi geworden en zo leuk als andere mensen daar ook van kunnen genieten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi geworden. Fijn dat er nu zoveel mensen van kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en die kleuren!!! Het straalt gewoon!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zal iedereen heel vrolijk van worden lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janet.
    Wat fijn dat je buiten je blog volgers, ook andere mensen mee laat genieten van je mooie quilts.

    Groetjes Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is hij toch mooi! Die randstof! Dat is toch geweldig dat hij zo'n mooie plaats heeft gekregen en heel veel mensen er van kunnen genieten. Zo heb je ook eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superkleuren!!! Hij spettert je tegemoet, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt prachtig, Janet en ik kan me helemaal voorstellen dat iedereen zo enthousiast is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janet, ik heb je ook toegevoegd. Kan ik jouw Alsace ook goed bekijken en van leren, he. En natuurlijk heb ik meteen wat meer schrijfsels gelezen. Volgens mij hebben we redelijk dezelfde smaak. Tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen