Pagina's

maandag 13 februari 2012

Een druk weekend en de volgende ufo!!
Goedemorgen allemaal! Afgelopen weekend was weer mijn werk-weekend. Ik werk in de zorg en dat houdt in dat ik om het weekend werk. In zo'n weekend komt er niet veel van handwerken terecht. Toch worden er af e toe wat steekjes gemaakt aan 'blessings'en natuurlijk aan strawberry faire. Omdat de strawberry-faire nu gedubbeld is en en onder 'quiltwerk' valt heb ik de volgende patchwork-ufo te voorschijn getoverd.Dat is :
"Samplings from the sea'. Dit is al een heel oude ufo. Jaren geleden helemaal verliefd op geraakt. Maar door (achter af) niet de juiste kleuren te gebruiken al gauw in onmin geraakt bij mij. Toch is het eigenlijk zonde om hem te laten liggen, dus vanaf vandaag doet ie mee naast 'The last night before Christmas (daarover in een volgend blogje meer)
Tall Ship
Fish


Mariner's Compass
                                          
en twee-derde van het middenstuk is ook klaar:

Storm-at-sea

  Verder ben ik natuurlijk al even begonnen aan mijn gewonnen give-a-way:



P.s het is gebleken dat sommigen geen bericht achter kunnen laten, dat komt omdat er iets is veranderd in het tab reactie. Dus maar weer wachten tot de e.h.b.c weer thuis is. Hopelijk proberen jullie het later nog eens, want een klein beetje verslaafd aan jullie reactie ben ik al hoor!!

10 opmerkingen:

  1. Blauw is niet ect mijn kleur, maar ik vind deze toch echtwel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren blauw en leuk thema !
    Wil ook (ooit ... ;o)) voor mijn DS(en) iets met bootjes en mariniers compassen maken ... de oudste houd erg van vissen ...
    Oh,t Weekend was ook mijn werkweekend ...
    Met je gewonnen borduurtje ben je ook al ver ! Veel quilt/borduur plezier :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn deze blokken en dat wordt ook een mooi geheel. Echt er mee door gaan hoor en lekker afmaken. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat je de quilt weer hebt opgepakt! Je borduurwerk ziet er al mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokken, maar jouw borduurwerk van Soed idee gaat er ook gezellig uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt wel een supermooie quilt vind ik hoor, mooi afmaken. Je gekregen borduurtje wordt ook mooi. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je eer verder gaat met het maken van deze blokken. Ze zijn ook zo leuk.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blauw-witte blokken. Goed van je, dat je het weer opgepakt hebt.
    Je borduurwerkje is ook beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed hoor, dat je een oudje weer oppakt!!! Ik wil altijd weer iets nieuws beginnen........;(
    succes met de muizen, we spreken elkaar..........;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleur blauw is misschien niet jou kleur maar ik vind de blokken en het compass prachtig hoor.
    Het schoollapje is ook schattig.
    Groeten
    Marga/quilt

    BeantwoordenVerwijderen