Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Borduurblogje en een dagje zwolle
Ondanks dat de griep een serieuze aanval doet mij klein te krijgen en mijn nachtdiensten is er toch wel het een en ander geproduceerd deze week! Het merklapje blessings naar patroon van jookies is af en hangt inmiddels gezellig in de keuken.



Hoewel het buiten nog lang niet op lente lijkt is het lentehart al klaar in afwachten van beter weer. Het lente hart  of wel de love-bird-tree is het patroontje dat ik als give-away gewonnen had bij simone.



 Dan is er nog de geborduurde letter, die als patroontje verkrijgbaar is bij marijke, Nog niet helemaal af maar dat komt snel. Het lijkt wel een borduurblog te worden maar wees niet bang er wordt ook gequilt !!
En dan natuurlijk zwolle. O, wat was dat genieten! heerlijk met de trein naar zwolle en eindeloos ronddwalen over de beurs. Wat zie je dan veel mooie dingen en wat moet je sterk in je schoenen staan als je jezelf beloofd hebt ufo's af te maken!! Maar.. het is gelukt. Wel nog een lapje gevonden voor the last night before christmas. Daar ben ik heeeeel blij mee want het is best moeilijk om die stofjes nog te kopen.Verder nog wat kleine dingen gekocht die ik 'echt' nodig had(ahum).



Buiten is het grauw weer met andere woorden heerlijk handwerk weer. Waar zal ik eens mee beginnen? quilten, speldenkussen afmaken (o ja ik wilde ook nog een colshawl breien), hmm hoe lang duurt een weekend eigenlijk? Ha ha allemaal een heel fijn weekend gewenst en voor wie nog naar zwolle gaan : heel veel plezier.


11 opmerkingen:

  1. Jij hebt je hart al klaar. Ik wil hem vandaag afmaken. Je hebt mooie aankopen gedaan. het borduurtje bovenin krijgen we vast weer te zien.... mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is dat hartje geworden. Toch nog leuke aankopen gevonden. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat borduurtje.
    Beterschap, goed uitrusten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig in je keuken !
    Je borduurhart ook al klaar ... mooi hoor.
    Beterschap hoor !
    Ps,
    Fijn dat je hebt gevonden in Zwolle wat je wilde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel beterschap!
    Je borduurtjes zien er allemaal mooi uit! Gelukkig heb je toch nog wat kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig je borduurwerkjes.
    Helaas ben ik niet naar Zwolle geweest.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi merklapje hangt daar! Je lente-hartje is ook al zo schattig.
    Wij (zus en ik) waren zaterdag op de beurs en het was loeidruk! Zo te lezen heb jij daar geen last van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk verslag van Zwolle, en ik ga je linken als dat ok is met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen laat je zien.
    Het merklapje zie je overal opduiken schattig hoor ben benieuwd hoelang ik nog weerstand kan bieden.
    En dan Zwolle het walhala voor de quiltster fijn dat je zo genoten hebt.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prahtig merklapje, en ook de ander borduurwerkjes zijn ontzettend leuk, en toch ook een leuke buit uit Zwolle

    BeantwoordenVerwijderen