Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Kippig
Er lijkt geen einde te komen aan het prachtige weer en o wat kan ik er van genieten. Echt heet zomer weer is niets voor mij, maar dit is helemaal mijn weertype!! daar wordt ik blij van. Waar ik ook blij van wordt zijn de kippetjes. Nee geen echte hoor, dat zou zielig zijn in zo'n stadse wijk. Nee het zijn 'mijn' kippen-aan-stok van mascha waar ik zo blij van wordt. Een tijdje geleden had ik ze al geknipt


en kijk ze nu hangen, mooi te zijn. En als echte kipjes wilden ze ook graag even naar buiten


en om er dan maar helemaal een 'kippig'-weekend van te maken heb ik het patroon kip op de eiermand van de lapjeskat(die ik gewonnen had als give-away bij haar) alvast geknipt!!




Een heerlijk kippig-weekend dus. Vandaag wordt er nog stevig doorgepit aan de strawberry fair want die moet eigenlijk 'hangen' na de pasen maar of dat gaat lukken? Ik ga maar gauw aan de slag!!

Allemaal een fijne zonnige quiltweek!!


6 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kippen aan stok leuk geworden !
    Mooi ook de kleuren, limoengroen en rose samen !
    Ik ben wel heel benieuwd hoe de kip op eiermand gaat worden, knap dat je dit al voor elkaar hebt
    ... er zat ook geen voorbeeld bij (van kleuren enzo ).
    Veel quiltplezier aan je strwaberry fair !
    daar gaat het toch vooral om :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met al die kipjes kom je wel al in de lentestemming

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kippen leuk. Heerlijk weer hebben we. Al echt voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die kippetjes helemaal het einde. Ik heb even bij haar gekeken en wie weet ga ik dat pakketje ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen