Pagina's

donderdag 12 juli 2012

Daar ben ik weer
Ook al lijkt het of alles hier stil ligt niets is minder waar!. Het quilten staat welliswaar op een laag pitje, maar langzaam aan komt het eind inzicht van de strawberryfaire. Langzaam, omdat ik de zin voor dit project een beetje ben verloren(schaam schaam) en omdat ik minder vrije tijd over houd(zie vorige blogje).

                Elk winkeltje is doorgequilt            net als de vier zonnebloemen
                    



elke bij krijgt z'n eigen vluchtschema:


nog even ter herinnering

Hoewel het allemaal veel intensiever had gemogen laat ik het quiltwerk zoals het nu is en ga ik aan de afwerkinng beginnen, anders komt ie voor de tweede keer in de ufo-doos en dat was nou net niet de bedoeling. De muur op mijn werk wacht al zolang op deze zomerquilt en aangezien de zomer toch al niet zo wil vlotten dan maar zonneschijn door middel van een quilt!!

Ten slotte: gisteren hebben we de 21ste verjaardag van dit vrolijke meisje meisje gevierd


hieronder poseert ze op beide foto's met haar beide broers! En trots dat ik ben op dat stel!!!




7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter. Logisch dat je trots bent op het stel. ;-)
    Je quilt ziet er mooi uit. Misschien niet helemaal zoals je het gepland hebt, maar hij ziet er schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige quilt is het geworden. Hang hem maar gauw op je werk, dan kan je er vaak van genieten.
    Gefeliciteerd met je dochter! Wat een enige foto's zo naast elkaar. De tijd gaat snel hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een schitterende quilt gemaakt, heel erg mooi!
    Gefeliciteerd met je dochter's verjaardag, leuke foto's.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk Gefeliciteerd! met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter! Wat een leuke foto's laat je zien. Kan me goed voorstellen dat je hartstikke trots bent. Wat een gaaf stel!
    Fijn dat je quilt bijna af is. Het is een leukerd, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten hoor ! al je foto's !
    gefeliciteerd nog met je dochter :o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. van harte met je dochter, en terecht dat je trots bent op jouw stel!!! Zo zijn moeders, he?!
      En je quilt is echt leuk, alleen raken we altijd uitgekeken op iets als we er een tijdje mee bezig zijn.
      Straks ben je er weer blij mee, groetjes, Sylvia

      Verwijderen