Pagina's

vrijdag 30 december 2011

2012

Op de grens van oud naar nieuw: een nieuw begin, een nieuwe uitdaging, een nieuw blog! Mijn eerste blog!!
Al langere tijd lees ik met veel plezier diverse blogs en langzaam begon het te kriebelen : zelf een blog maken. Na wat drempelvrees gaat het nu toch gebeuren.
Ik quilt sinds 1995 maar met grote pauzes omdat gezin en prive veel aandacht vroegen. Sinds afgelopen zomer bezit ik een eigen quilt(zolder)kamer en ben ik weer fanatiek aan het quilten. Het lijkt me dan ook reuze leuk om door middel van dit blog te laten zien waar ik mee bezig ben. Het is even pionieren hoe alles werkt op het blog maar, langzaam maar zeker lukt het. Ik wens jullie net zoveel lees en kijk plezier als ik aan jullie blogs beleef!!

7 opmerkingen:

  1. Mag ik dan de aller aller eerste reactie op je blog plaatsen Janet? Het is zo leuk bloggen, je moet er lol in hebben, het moet eigenlijk een beetje een nevenhobby zijn, mesen zeggen vaak, kost zoveel tijd....tja...maar iedere hobby kost tijd, en het levert onbetwist ook heel veel leuks op! sucses met je blog! gaat helemaal goed komen met al de mooie dingen die je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janet,

    wat leuk, je eigen plekje op het www! Maar pas op hoor, want bloggen is een hobby op zich, en ook heel erg verslavend :o)
    Ik weet zeker dat we volgend jaar allerlei moois voorbij zullen zien komen. Ik wens je dan ook alvast een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 en heel veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk welkom in de verslavende wereld van het bloggen, ik zet je meteen in mijn blogrol en ga je volgen. veel plezier met bloggen en alvast een goede jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, weer een blog erbij! ik ga je meteen maar volgen. Bloggen is heel leuk, al kost het soms wat tijd. Maar het beloont.
    Ik verheug me al op alles wat je er op gaat zetten! Succes!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig, weer een blogger erbij! Ik ga je volgen, hoor. Eerst even mijn verkoudheid de deur uitwerken LOL
    Alvast veel succes met je nieuwe blog en tot gauw.

    Groetjes,
    Inge

    PS: je quiltzolder ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Janet, welkom in blogland!!
    Wat ziet je blog er al mooi uit, knap hoor!!
    ik ben een beetje digibetisch......:)
    tot gauw!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom! Ik ben benieuwd naar je werk.
    Groet, Marina.

    BeantwoordenVerwijderen